Care sunt beneficiile rezervărilor online pentru serviciile de transport şi transfer aeroport?
Digitalizarea şi transferul operaţiunilor către mediul online au cunoscut un nesperat reviriment datorită pandemiei din anul 2020. Dacă, până în urmă cu un an, cumpărăturile şi rezervările pentru cazare erau principalele destinaţii ale plăţilor online, în prezent, tot mai mulţi români aleg varianta electronică pentru orice tip de plată sau serviciu. Acest progres tehnologic nu putea ocoli domeniul transporturilor de persoane, care are, prin natura serviciului, drept scop principal confortul şi satisfacţia clienţilor. Iată câteva beneficii ale contractării acestor servicii fără a fi necesară deplasarea la ghişeu.
Unul dintre cele mai importante avantaje ale rezervării online pentru servicii de transport este faptul că o poţi face oricând, de oriunde. În secolul XXI, grija căutării celei mai bune rute şi a obţinerii un bilet în mijlocul de transport dorit nu trebuie să însemne deplasări inutile. Au trecut vremurile când trebuia să te abaţi din drumul spre serviciu sau din rutina cotidiană pentru a cumpăra bilete la autobuz, tren sau avion. Aşadar, dacă soţia te-a rugat să cumperi un bilet de autocar pentru mama ei care vine în vizită şi ai uitat cu desăvârşire, nu trebuie să întârzii la cină pentru a merge la ghişeu. Pe site-ul firmei de transport sau în aplicaţia online dedicată primeşti biletul electronic pe mail în câteva minute.
Informaţii complete
Orice firmă serioasă de transport investeşte în platforma electronică prin care este prezentă în mediul online şi încearcă să simplifice procedura de alegere şi confirmare a rezervărilor. Pe site sau în aplicaţie, găseşti rutele acoperite, orarul mijloacelor de transport şi actualizarea constantă a biletelor disponibile.
Programe de fidelizare
Conturile de utilizator şi cardurile de membru sunt modalităţi prin care poţi obţine reduceri şi puncte de fidelitate, avantaje de care poți beneficia în călătoriile viitoare. În funcţie de strategia de marketing a fiecărui operator, primești cupoane de reduceri, notificări cu scăderi de preţuri, oferte personalizate, cadouri de ziua ta sau la împlinirea unui anumit număr de kilometri parcurşi.
Timp câştigat
Indiferent că este vorba despre transport rutier, feroviar sau pe calea aerului, foarte multe curse au fost pierdute din cauza întârzierii la îmbarcare. De multe ori, oamenii ajungeau în autogară, gară sau aeroport, însă, din cauza aglomeraţiei de la casele de bilete, pierdeau mijlocul de transport, deşi erau la doar câţiva metri distanţă. Cu un bilet rezervat online, singura ta grijă este să ajungi la timp la îmbarcare.
În marile oraşe ale lumii, aeroporturile sunt conectate la întreaga reţea de transporturi disponibilă. Ca să ajungi la poarta de îmbarcare, trebuie doar să consulţi programul mijloacelor de transport rutier sau feroviar şi să-ţi programezi timpul în consecinţă. În ţara noastră, transferul până la aeroport este mai greu de gestionat. Deocamdată, cel mai mare aeroport nu este conectat cu Bucureștiul decât prin câteva linii speciale de autobuze. La finele anului, este anunțată darea în funcţiune a garniturilor de tren care leagă Aeroportul Otopeni de Gara de Nord, serviciu care va facilita accesul din şi spre Bucureşti. Accesul cu maşina personală în aeroport ridică problema majoră a parcării în timpul călătoriei, costurile acestui serviciu fiind foarte mari.
Pentru pasagerii din alte oraşe, există alternativa serviciilor de transfer aeroport, cu plecare din orice zonă. Astfel, nu mai ai grija condusului, a bagajelor şi a parcării în siguranţă a maşinii. În plus, firmele care oferă acest tip de servicii au o rutină a curselor şi te pot ajuta cu sfaturi în ceea ce priveşte cele mai bune conexiuni, în funcţie de orarul tău de zbor. Diversitatea flotelor acoperă cele mai diverse gusturi, de la economic până la clasa de lux.
Digitalizarea şi transferul operaţiunilor către mediul online au cunoscut un nesperat reviriment datorită pandemiei din anul 2020. Dacă, până în urmă cu un an, cumpărăturile şi rezervările pentru cazare erau […]
Digitalizarea şi transferul operaţiunilor către mediul online au cunoscut un nesperat reviriment datorită pandemiei din anul 2020. Dacă, până în urmă cu un an, cumpărăturile şi rezervările pentru cazare erau […]
Digitalizarea şi transferul operaţiunilor către mediul online au cunoscut un nesperat reviriment datorită pandemiei din anul 2020. Dacă, până în urmă cu un an, cumpărăturile şi rezervările pentru cazare erau […]